Experimenterar lite...

om ni undrar över den konstiga designen på bloggen i nuläget så är det såhär det ligger till: jag experimenterar lite med banners och bakgrunder.

Det som jag har nu är det som jag tror kommer bli slutresultatet, på ett ungefär i alla fall. Bannern ska jag göra om, texten ska vara suddig men inte byggnaderna (Som förövrigt är "skylines" över Bryssel och Birmingham) texten ska nog inte vara turkos heller, svart får det nog bli med tanke på att det är lättast att läsa på vit bakgrund. Sedan ska bakgrunden inte vara vit-vit heller (bra ordval Jens), den ska vara lite mer gråvit då helvita bakgrunder kan bli irriterande att titta på.

Varför kan jag sådant här? Jag gick aldrig webdesign!

~JK~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0