Je ne vas pas continue le cours de francaise

Det där är säkert felstavat och helt åt helvete, men Olivia eller min kära syster kan rätta om de vill ;)


Hallå bloggläsare!

Det var ett tag sedan sist nu, men ingen verkar ju bli gnällig utav det så ett poäng till mig, eller?
Vet inte avrför jag har avrit mycket sämre på att blogga nu under våren men kan tänka mig att det har att göra med att man ju gör i princip samma saker hela tiden. Litte jobb, lite franska, lite supa och lite filurande på stan. Känns ju så tråkigt att skriva samma saker hela tiden så tror att det har blivit att jag låter bli istället. Nåväl, nu skriver jag i alla fall!


Ikväll ska jag och Astrid boka resa till Paris, vi sticker på kvällen den 27:e och kommer hem några dagar senare. Exakt hur länge vi blir där vet jag inte ännu men det kommer vi nog fram till ikväll! Något som är lite extra skojsigt är ju att Isabell ska följa med också. Det är en fröken man inte sett på ett par månader nu så det kommer ju bli grymt trevligt! Jag är jättespänd inför Parisresan redan nu, har alltid velat se Paris och snart ska det alltså ske! Själva bokandet blir nog jätteroligt det också, jag och Astrid brukar ju kunna skratta åt lite vad som helst vi. ;P


Tisdagar kommer bli lite extra lugna för mig numera för Carl har börjat spela fotboll efter skolan så jag behöver bara ha koll på Axel. Skönt? Jajamensan! Han fick spela lite TV-spel nu för att jag skulle klippa gräset, men batteriet hade laddat för typ 1 minuts användning under 24 timmar så det gick ju mindre bra. Snäll som jag är låter jag honom spela lite ändå, men snart ska han få kliva bort därifrån och hitta på något annat. Lär väl bli lite studsmattehoppning eller monopol som vanligt men det gör inget :)


Varning till Astrid och Isabell: Jag kommer kräva att vi går på Disneyland/world/vafan det heter numera! bara så att ni vet liksom ;)


~JK~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0