Ointressant Dag med Fröken Spindel

Jag såg nyss en spindel väva in ett byte i spindelväv och sedan börja äta det, LIVE! Hyfsat äckligt eftersom att spindeln i fråga bor i mitt badrum, men eftersom att jag fick se en sådan grej live så tycker jag att fröken spindel (ja det är en hon har jag bestämt) kan få bo kvar där i hörnet ett tag. Hon åt ju faktiskt upp en sån där jobbig fluga och det tycker jag är fantastiskt snällt, städerskan kommer nog döda henne på torsdag men det är ju inte riktigt mitt problem.

Idag har jag inte gjort något, vaknade åt, deagde och tvättade, åt igen och nu ska jag snart lägga mig så att jag är pigg och glad imorgon när vi ska stojja runt på Walibi hela dagen. Ni förstår inte hur sjukt peppad jag är för detta!

Nej, nu gäspade jag för sjuttonde gången så det betyder att jag ska hänga upp den sista tvätten och plocka ur diskmaskinen, för att sedan hångla upp tandborsten och sedan försöka sova.

~JK~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0