Vad Göras i Kyrkan?

Det pratas och skojas om sex i massor såklart! Vi kom dock av oss en liten stund och började prata barnprogram och jobb men det ordnade upp sig ganska snabbt igen, hahahaha :P

Förutom dessa samtalsämnen så pratade vi även om eventuell utgång imorgon, walibi på söndag (LÄNGTAR SOM ETT AS!) och jag och Astrid drömde om Paris. Catrin verkade drömma lite då hon trodde att Lisa pratade om att man växlade mellan röda och blåa cykelstyren vart fjärde år, det var roligt för alla och speciellt mig. (Lisa pratade såklart om rött och blått POLITISKT styre som skiftar ganska duktigt vart fjärde år i Lund). 

Det hände en massa roliga saker helt enkelt och jag åt TVÅ bullar så träffen var ju helt klart 100% lyckad. Jag menar, det är ju enkel matte: trevligt folk + bulle + mera bulle = awesome

~JK~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0